Ajöss och tack för fisken! (Eller ska jag säga spriten?)

Utan att vara sådan har jag insett att jag är värd så jävla mycket bättre. Och jag fattar, verkligen fattar alltför väl, men visst. Separationer svider alltid litet, i synnerhet i början, men jag vet ju att det går över. *rycker på axlarna* För att saxa litet ur en MSN-konversation:

spaceylisie säger:
ah, skönt iaf att det har gett mig insikt om att alkohol absolut inte är nödvändigt

spaceylisie säger:

snarare tvärtom


spaceylisie säger:

allt blir mkt bättre nyktert


spaceylisie säger:

och ärligare, sannare och uppriktigare


Och det, kära vänner, är något av det viktigaste jag någonsin lärt mig. Eller insett. Och jag kan inte förstå att jag mest av allt tycker så otroligt synd om inte mig själv, utan om honom. Men, jag vet också hur otroligt jobbigt det kan vara att ha människor som bryr sig om en. Sådant är svårt att hantera.

Nu har jag dock fått nog. Det finns gränser för hur mycket skit denna fröken kan ta för att hon bryr sig. Trist, men så är det. Jag har i alla fall haft en otroligt trevlig lunch idag; ibland måste man ta tillfället i akt och med facit i hand är jag så otroligt glad att jag gjorde det.

(Och Sofia, jag förringar absolut inte vår kväll igår; jag hade otroligt jävla supertrevligt!)


Kommentarer
Postat av: Cabrini

Hejhej!

Valdag idag, du kommer väl ihåg att rösta? ;-)
På vilken ort bor du nuförtiden då? Örebro, Gagnef eller kanske på Island? Har ju liksom inte hängt med i dina turbulenta svängar....
Undrar dessutom hur du ser ut nuförtiden, kan du inte slänga upp ett foto i bloggen?

Regards, Cabrini

2006-09-17 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0