Varför verkar alla B-porrskådisar på nätet komma från öst??

Har surfat runt en stund på BodyContact och fick syn på sådana där porrsnuttar man kan tanka hem via sms eller ngt... Vet inte riktigt hur det funkar och känner inget jättebehov av att prova... Nåväl, flickorna har svenska namn, iaf en del av dem, men att de inte egentligen heter Marie eller Anna är så uppenbart. På något sätt kan man se huruvida någon är svensk eller inte, och dessa donnor är det definitivt inte. Trötta, apatiska ögon och en kuk i eller intill munnen. Suck. Eller litet snusk i duschen, med lika utslitet anlete. Tragik. Menar, det måste ju finnas tjejer som faktiskt går igång på att bli filmade och utlagda sådär på nätet? Exhibitionister? Om jag nu mot förmodan skulle lägga ut en film på vig själv vill jag naturligtvis enjoy the moment while it lasts, eller? Varför då importera (ursäkta uttrycket) flickor som blir lurade in i ngt dylikt? Eller inte har ngt annat val? Sådant där gör mig litet upprörd, och jag kan inte påstå att jag går igång på det... Dessutom framställs kvinnor så illa i porrbranschen... (Nu följer en utläggning om kvinnors sexualitet eller iaf min syn på madonna/hora-konceptet osv. om jag kan hålla mig till ämnet för en gångs skull... Dvs inte läsvärt om ni redan har läst mina tidigare utläggningar om samma sak. Se tidigare blogg.)

Det blir så paradoxalt, en kvinnas sexualitet, eller snarare mäns syn på kvinnlig sexualitet som verkar genomsyras av madonna/hora-konceptet. Om en karl vill till ska han naturligtvis få, medan en kvinna inte alls har samma sexuella behov som en man. Vidare vill en man ha en hora i sängen, jag är ledsen: däremot ska hon helst vara en riktigt erfaren oskuld och kunna släppa lös, dominant eller undergivet spelar ingen roll. Utåt sett, däremot, får hon på intet sätt signalera att hon är kåt. Såvida hon inte är en slampa, och vem vill ha en slampa egentligen? Om jag BER en man om sex har han all rätt i världen att neka mig det; så gör inte en tjej. Vill ha däremot, är det bara att ta av trosorna och bend over. (Hjälp så frispråkigt...)

Tänkte på det för ett tag sedan, då jag snackade med en killkompis om det där med sex, att jag ville ha sex, liksom sådär "på riktigt" (Lisa-definition) och inget sweet vanilla. Bara kallt konstaterande, så som det kan vara för alla människor som besitter förmågan att bejaka sin sexualitet.. "Jaha, men hur menar du då då?" och jag svarade utan krusiduller att "så och så". Kontring? Så får jag inte säga; då kan han bli kåt. Oh shit. Litet som det där med kram = knull. (Se tidigare blogg igen...)

Jesus, jag borde börja sexblogga egentligen. Risken finns nog att mina syskon med vänner läser sådant här... Nu ska jag hur som ta en dusch och raka benen. Min mobiltelefon har svikit mig, för övrigt. Imorgon ska jag nog åka och skälla på personal...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är intressant att läsa hur du resonerar kring olika könsroller mellan män och kvinnor vad gäller sexualitet och sedan avslutar med att det är dags att raka benen. För vem, av vilken anledning? Kanske sitter könsroller hårdare i oss än vad vi tror?

2006-10-06 @ 09:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0