Varför får jag inte betalt??

Jag borde få betalt för det här. Bloggandet alltså. Menar, mitt bloggskrivande eller den tid det tar att fundera över formuleringar eller ämnen eller vad fan som helst som låter bra, tar hur mycket tid som helst från andra saker jag borde göra. Idag skulle jag ju plugga, whatever happend to that... Kupolen kom ivägen och jag har spenderat typ halva studielånet på lösnaglar, ett rött skärp och jakten efter ett par mer fetischaktiga stövlar. Till jag kom på att jag typ har sådana men att de behöver klackas om innan jag använder dem. Naturligtvis shoppade jag andra grejer också, men det blev alltför dyrt. Kan trösta mig med att mitt nya, ytliga jag med största sannolikhet kommer att vara asläcker. Förr eller senare iaf. ;)

Dessutom har jag blivit av med körkortet idag. Nej, seriöst. Kunde ha blivit. Körde mot hur många rödljus då medan Micke satt bredvid och skrek ngt jag inte hörde eller förstod, nämligen "Rött, Lisa, RÖTT!" Jag toppar inte listan på säkra bilförare, det är då något som är säkert...

Undrar var jag ska äta middag idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Sator

Jag hatar bloggar! Men jag läser din.

2006-10-25 @ 16:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0