Stjärtvärk och tolvcentimetersklack...

Smärta är sagt att vara njutning, men att efter nästan ett års uppehåll försöka vingla omkring på tolv centimeter höga klackar är inte trevligt. För fotsulorna, alltså. Det kanske ser fint ut, men ack så fötterna protesterar. Tack och lov har jag en mycket förstående God Vän som lät mig kliva ur pjucksen. Trots allt är det inte skorna som gör kvinnan... ;)

Hade en riktigt lång dag igår; spenderade drygt åtta timmar i bilen från Dalarna till Skåneland. Fick ett schysst hotellrum, trevligt sällskap och käk. Inte fy skam. Fick vidare uppleva det lustfyllda i att vara totalt anonym i en stad som inte är Borlänge: här går man inte ut i fetischkläder (eller motsvarande), halsband och rottingen i näven. Såvida det inte är maskerad eller liknande. Nå, vidare tillbringade vi några timmar i annat fint sällskap, och rottingen, dressyrpiskan och andra trevliga attiraljer fick stifta bekantskap med mig. Nice, very nice, men snacka om att ha legat av sig! En fin stjärt måste underhållas... ;)

Ska snart iväg till Bolanche och jobba... Helt jävla utmattad efter att ha suttit i bilen sedan 10.30 och nyss kommit hem. Jaja, jag är ung och då får man det att funka! Helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0