Som rippat ur en Mike Beck-film...

Jag gillar ju inte de där "Ööh, jag är kåt på dig, ska vi knulla"-meddelandena, och inte heller de där karlarna som anser sig vara kukhuvuden så till den milda grad att de prompt måste visa pitten som presentationsbild. MEN: något av de värsta är nog ändå de killar som börjar ganska artigt och försiktigt för att efter några mail komma till "Jag blir sugen på dig"-konceptet.

Sitter och slömailar på BC (ja, jag VET att det är ett skitställe men jag har inget bättre för mig...) och snackar skit med en, ah, ganska normal kille. Så dimper detta ner:

"nej kanske det:)..men bussugen blir man när man ser dig..söting där"

varpå jag svarar: "Hur menar du med bussugen?" bara för att spela dum. Svaret jag får är följande:

"ja..eller vad man ska kalla det...köttslig lusta:)..hihi.fint ord"

"Köttslig lusta"?? Vilken Mike Beck-film har grabben kollat på? Jag menar, i precis ALLA Mike Beck-filmer talar de hejvilt om "köttslig lusta". Tro mig. *skakar roat på huvudet*

Men jag måste fråga: VARFÖR sitter killar och tror på fullaste allvar att man skulle träffa dem för ett ligg? Jag begriper det inte... Är det bara någon slags fantasi de har, eller finns det folk som på fullaste allvar bara åker iväg för ett ligg med främmande karlar? (Ja, okej, jag vet ju svaret om jag tänker efter...) Jag skulle då aldrig göra det! Ger ju för fasen inte ens ut min MSN-adress...

Kommentarer
Postat av: Bogart

Nu är det här ett lite gammalt inlägg men det är därför man har 2st MSN. En för kompisar och "normalt" folk och sen en för stolskott. Sådana som man bara vill jävlas med, för det är ju kul att göra det när dom själva är för dumma för att förstå själva. :D

2007-04-21 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0