På tok för vaken...

Drömde sådär riktigt konstigt, inte otäckt, men mysko och kan således inte sova. För mkt som snurrar i huvudet, tror jag, och det irriterar mig till max. Kanske borde jag göra ett försök och skriva av mig, men så kommer jag till sådana där saker som faktiskt är alltför privata för att skriva om. Ibland blir jag så trött på mig själv. Säger gång efter annan till mig själv att "nu är det fan nog, shape up and act your age" men uppenbarligast hjälper det inte. Som om det inte vore nog med mina hjärnspöken har jag dessutom fått för mig att jag inte "får" nyttja hela min säng. Ligger istället och trycker på ena kanten. Stört.

Nu ska jag göra ett nytt försök att slumra en stund. Ska upp om inte ens två timmar och jobba...

Kommentarer
Postat av: guss

Det låter inte så värst roligt, men ordnar sig nog om du inte tänker på saker och ting.

2006-10-28 @ 05:23:15
URL: http://gussjona80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0