Oh dear Lord...

Jag kan inte på fullaste allvar begripa vad det är för fel på folk. Jag menar, plötsligt förstår jag anledningen till att folk desperationsraggar på nätet! Är de totalt oförmögna att fixa flickvänner IRL? Är de psychos? Do not ask me, please. Jag vet då att jag inte har problem att skaffa mig en partner om så vore: grejen är att jag är för jävla kräsen och då så. Det är ju inte direkt så att jag är ensam ändå, så... Och har nog aldrig egentligen varit heller. Om man ska vara så.

Men, på senaste tiden har jag stött ihop med inte bara ett pucko. Och för en gångs skull har jag tänkt att "hmm, kanske vettiga människor; faktiskt prata i telefon också!" bara för att under samtalens gång inse att "hjälp!". För att uttrycka sig litet frikyrkligt sådär. Så kommer jag tillbaka till den där Johan-situationen, där jag tror att de begriper vinken eftersom JAG gör det. Eller är det bara jag som följer magkänslan? Uppenbarligast, för plötsligt har jag meddelanden, mail och sms med arga puckon efter mig. *skrattar* Så är jag elak, beter mig kasst osv. Oh well, I've always wanted to be that bitch, men VARFÖR KAN DET INTE VARA KILLAR SOM ÄR NÅGOT ATT HA jag får vara så bitchig mot?? Och varför, varför, är folk så jävla efterhängsna?? DET är nog i sanning det mest motbjudande karaktärsdraget jag vet. Menar, bara för att jag pratar/mailar/fikar/ligger med någon innebär inte det något som helst förpliktigande, eller?

Så nu vet ni det: stalka mig inte på nätet/msn/sms eller hur fan som helst.

Och dessutom är Hjalle & Heavy's "Tuttar överallt" klart underskattad. Det är faktiskt somrar som jag minns dem... *ler*

Nu pluggdags. Imorgon är det skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0