Och hur kan det komma sig...

...att vuxna människor inte kan skriva?? Ett exempel fråm BC... (Och som vanligt jabbidabbida hör av dig om du misstycker eller se några blogginlägg längre ner...)

"jaha...undergiven va det...hmm....av olika anledningar så står det int eså mycket i min profil...men det kanske går att intressera dig ändå...det går ju bra att fråga...jaha...kanske man...nää...eller ...jo....Ja...vem jag e, 40 år, separerad, 2 barn, social, engagerad, trevlig, ser bra ut....sägs det, gillar att umgås merd barnen som bor mest hos mig för tillfället, tränar en del, går ut när det ges tillfälle+ mycket, mycket mer....sen så är jag envis, lat, vissa tycker nog jag e dryg och snobbig, otroligt morgontrött, ja.....kan det räcka som en start, du kanske blir skrämd redan här eller....?...just det ...bor ju i skåne....och tja...sex e ju trevligt och lite av anledningen att man e här kanske.....ja hursom helst så gillar jag det...*L*, och har väl inga direkta gränser så länge båda e med..... "

Den som känner sig manad att översätta det där, eller snarare tolka skiten, kan höra av sig till mig. Vem vet, jag kanske har missat något jätteintressant här?

(Jobbar sådana här människor? Och med vad? Förhoppningsvis inget där de behöver kunna formulera sig korrekt eller öht använda skriftspråk...)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Obetalbart! Att lägga ner så mycket möda och sen få ur sig sådan skit, lika obegripligt som skrattframkallande. Lite sorgligt också. Min tolkning av texten är att han vill knulla...

2006-10-18 @ 13:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0