My baby's back...

...och i nytt format. As a matter of fact; jag har en totalt ny dator, och även om det inte är det där dual core-tjosanet som en bekant till mig betalade snusksummor för duger det mer än väl åt mig. Priset? Pja, en tusenlapp, så jag är mer än nöjd, även om det blev en Celeronprocessor. Nå, jag behöver inget high-tech för att klara mig. Jag är tvärnöjd nu, då datorn går relativt snabbt, jag har utrymme i form av två hd's och det går snabbt att stänga ner skiten. Måste bara lyckas fippla in såväl andra hd:n som andra ramminnet, men det får bli nästa veckas bekymmer.

Har haft en lång dag i övrigt: lyckades försova mig imorse, men lyckades ändå klara vad jag skulle klara på sex minuter. Impressive. Behöver jag säga att jag varken duschade eller sminkade mig? Eller tillägga att jag drack mitt morgonkaffe i bilen? Nå, fick tid över kring halv åtta, då jag piffade till mig som sig bör då man ska på marknad i Rättvik. Vidare därifrån till jobbet, och sedan till H&M, mer rödvinskåt än på länge. Och rödvin blev det på hemmaplan, men inte alltför mycket. Jobb imorgon, nattjobb till och med, så jag måste sova imorgon. På något sätt. Är morgonpigg, vilket lett till att jag nu försöker vända på dygnet, iaf light-vända.

Nå, nu installera program... Sedan; litet mer Lasse och slutligen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0