Morrisey och gardinfållning...

På väg från Malmö spelade P3 tror jag en snutt ur ngn Morrisey-låt och jag fick ett enormt sug efter just den där skivan. Nu ska det suget tillfredsställas! Punkt slut.

Har tillbringat kvällen hos modern min, käkat middag, efterrätt och fållat gardiner. Jag och min mor är precis lika förtjusta i att sy eller öht fippla hemma, dvs inte alls. Resultatet blev sneda sömmar och en hel del skratt. Kulmen nåddes då min syster vände strykjärnet upp och ner och lyckades hälla ut typ allt vatten på storhunden. Eller, pja, han lyckades undkomma i sista sekunden, men knappt. Då var det verkligen färdigt och vi skrattade hur galet mycket som helst.

Är annars cepetrött med stela axlar och måste krypa i säng nu. Jobba imorgon och sedan hämta gardinstång hos mamma. Kvällen vete fan, men att plugga låter inte om en helt fel sak att göra. Känner jag mig själv rätt kommer jag dock end up watching "Desperate Housewives"...

Har kollat bystugor idag inför halloweenpartajet om någon vecka. Vilken det blir återstår att se. Nu ska jag borsta tänderna. Det har jag längtat efter i flera timmar men inte kommit mig för att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0