Jenna Jameson och subdvd...

Av någon anledning har jag faktiskt alltid gillat Jenna Jameson, och hennes bok "Att älska som en porrstjärna" bidrog knappast till motsatsen. Så ser jag på subdvd.com att hon goes even more extreme than before och jag är frestad att köpa filmen. Får man säga så som tjej? Att man är sugen att kolla på porrfilm? Å andra sidan är jag så porrskadad, eller sexskadad, vad man nu vill kalla det, att jag faktiskt inte ens reflekterar över huruvida det är porr eller ej. Jag liksom bara tittar som på vilken annan film som helst, just för att det intresserar mig. Ibland har jag till och med reflekterat över om det vore ett alternativ att jobba i den branschen, men kommer gång på gång fram till att a) mamma skulle inte gilla det, och mormor skulle dö på kuppen; b) jag skulle aldrig kunna skaffa pojkvän just eftersom det nog inte är så skoj att ha en flickvän alla polarna runkat till på film; och c) för att jag är kort, för tjock, har för små tuttar och för mörkt hår. Amen. Se, så lätt det kan vara att avfärda ett yrkesalternativ! *flinar*

Men skämt åsido så gillar jag ändå Jenna J och har övervägt att spana in hennes hemsida för att kunna skriva till henne. Idoldyrkan som gick litet snett, eller vaddå? Och litet för sent, inte sant? ;)

Och kläderna jag köpte satt utmärkt. Sådant är så skönt, så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0