In deed a long day...

Fick ovanligt fin service idag, service jag sällan får som singel: kaffet klart när jag stiger upp. Oona var den vänliga själ som förbarmade sig över mig och mitt morgonkaffebegär. Sedan, skjutsa ett stycke jänta till Falun och slutligen tvätt och Systemet. Fick även införskaffat tre par strumpor, vilket i sanning var välbehövligt. Nu kan jag knata omkring i mina korta kjolar igen. *flinar*

Är i övrigt helt slut, litet som att kroppen sade att "japp, nu är det helg då!" och bara säckade ihop. Ett glas vin gjorde inte saken bättre, så hur sen den här kvällen blir visar sig. Just nu har jag bara en ovanligt bad feeling. En sådan där som gör mig både orolig men inte desto mindre riktigt jävla irriterad. Hur man än vänder sig har man arslet bak...

Och jag är så ruggigt kär i Daniel Powter's "Love you lately". Efter många om och men fick jag tag på den... Konstigt, egentligen, att en låt som spelas så pass frekvent på radion inte gick att skaffa på DC++...

Ibland funderar jag på om det där med frikyrkligt lagd vore nåt för mig ändå... Jag menar, hur enkelt verkar inte "de där" ha det? Är det crap ber de till Gud och så får de någon slags förlåtelse eller förståelse, fan vet jag... Kanske borde lära mig tala i tungor eller nåt...

Nej, sitter bara och ordbajsar nu of no reason at all mer än "orkar fan i mig inte anstränga mig på något som helst jävla vis..."

Jag hoppas att Oona kan stå till tjänst ikväll om det är så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0