Ibland har man fel...

Till och med jag. Ja, jag kan faktiskt erkänna när jag har fel, och nu har jag precis i skrivande stund haft riktigt, jävla fel. *supergarv* Menar, jag brukar tro mig vara en ganska god människokännare, och genom ett par, tre mail brukar jag kunna ha uppfattat jargongen korrekt. Och anammat den.

Just denna gång missuppfattade jag jargongen totalt. Medan jag bedrev en självmedveten jargong med glimten i ögat, litet "jag är gudinnan i ditt liv och du ska vara tacksam" osv, satt min mailpartner och var seriös. I avdelning självbelåtenhet, alltså. Jag säger då det; dessa B-kändisar. Det kunde man ha gett sig fan på...

(Hur det nu kan komma sig att Sveriges flitigaste läsare av Svensk Damtidning, Se&Hör, HäntExtra och vad de nu heter inte insåg grejen på en gång... Nå, det stärker nog bara stämpeln som inte ens B. Trots allt har jag relativ koll på dem med...)

Nåja, nu ska jag ta fnisset med mig och hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0