Det jobbiga med att timvicka...

...är att man plötsligt måste gå upp så vansinnigt tidigt. Ska jag till skolan börjar jag först halv nio och behöver således gå upp senast halv åtta. Ska jag jobba blir det klockan sex, som nu. I detta läge känns det litet som att jag vänt på dygnet och att det är natt nu. Mysko, hur mkt 90 minuter extra sömn kan göra på morgonen. Dessutom har jag drömt riktigt mysko...

Och Hemköps grej om att öppna godisfria kassor är guld, tycker jag. Väntar spänt på att en chipsfri butik ska öppna också. Jag skulle då besöka den, jag som får ångest bara av att gå förbi chipshyllan och antingen veta att jag inte får köpa chips eller så ångest över att jag inte kan bestämma smak och bara får ta en påse.

God morgon, Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0