Det ÄR bra att duscha varmt!

I alla fall om man frågar expressen.se som bl.a. menar att "Varmvatten i ditt hem ska vara minst 50 grader vid tappstället". Jag har alltid tyckt att jag har haft rätt som duschat sådär vansinnigt hett att ingen kan duscha med mig eller på samma teperatur. Nu kan jag iaf stoltsera med att jag inte kommer att drabbas av legionella av duschtemperaturen medan mina kamrater säkert allihop kommer gå åt... *fejkar ett elakt skratt*

Nu ska jag dricka kaffe. Bolanche igår var inte ett dugg kul; mentaliteten vid bordet sög verkligen och folk var allmänt sura. Yäkk. Idag är det söndag och det måste vara pluggdag. Vi får se. Imorgon är det iaf skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0