Dekadance goes Aftonbladet...

Eller snarare fotbollsnördarna goes Dekadance... *skakar på huvudet* Jag saknar ord. Eller, nej, det finns jättemycket jag vill säga, men då blir jag så löjligt elak mot Dekadance-besökarna. (Klubben för inbördes beundran, "sådana-där-som-lärt-sig-bdsm-på-dekadance", prettona... Kärt barn har många namn. Typ.) Men det lustiga i sammanhanget är att Dekadance hemsida är nere. Troligen inte alls p.g.a. FCZ-grabbarnas babbel i Aftonbladet, men det om något hade varit skojigt, en liten twist sådär på morgonkvisten.

Okej, jag kan hålla med om att det är jättebra att go public med this shit, men snälla, välj en mer seriös källa än FCZ-Robin (whoever he is...) som iförd sladdrig latexdräkt (?) berättar att han inte egentligen har ngn speciell fetisch, men gillar den öppna stämningen på klubben. Det har också hänt att han smiskat någon. Just det. Sedan är väl inte Dekadance det bästa stället att leva ut sina fantasier, efter vad jag förstått. Trots allt leker man väl bäst på tu man hand. Iaf om jag blir tillfrågad...

Nåja. Det kanske är bra att sådana här får komma till tals också, men för mig blir det enbart löjligt och missvisande. Men, det är jag det, som inte fått lära BDSM på Dekadance...


Kommentarer
Postat av: Robin

För att nyansera lite, jag har varit aktiv inom bdsm i fem år och intresserad långt längre, dvs flera år innan deka ens existerade. Aftonbladet är och kommer alltid förbli en skvallertidning med sensationstörst. Citat tas ur sitt sammanhang och mindre väsentliga delar förstoras upp.
Sen behöver man väl inte vara fetishist för att gå på deka vad jag vet?
tjipp!

2007-06-04 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0