Att det ska ta...

...mig så lång tid att "få tummen ur"! NU, först, började jag plocka på allvar i lägenheten. Lisa, Lasse och städning. Fick äntligen nybäddat i sängen (flera dagar för sent för att det skulle gälla som fräscht...) och helt plötsligt infann sig en enorm trötthet jag inte känt på länge. Jag har varit trött, sliten, nere, men nu var jag faktiskt ärligt trött. I natt kommer jag att sova riktigt gott. Att jag under städresan fick tillfälle att prata bort en stund med Sofia var inte heller fy skam: det var så skönt att få säga allt det där som jag inte egentligen får säga bara för att jag vet att hon avståndsmässigt är så långt bort, och för att jag vet hur jävla lojal hon är. Beundransvärt! Kanske var det precis vad jag behövde för att få bort tyngden från axlarna??

Jag och "Desperate Housewives" är förresten fortfarande riktigt goda vänner, skolan idag gick fint och jag har suveräna lärare, känns det som. Imorgon bär det av till Skåneland. Mest av allt ser jag nog fram mot resan dit. Känslan av att komma bort en sväng är härlig. För att inte tala om hotellfrukostar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0