Tidsfördriv...

1. NAMN: Lisa
2. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger
3. HUMÖR JUST NU: Morgonseg…
4. FAVORITGODIS: Chips är inte godis va? Saltlakrits…
5. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? Pepparrot.
6. KLÄDER JUST NU: En blå morgonrock i fleece…
7. MUSIK JUST NU: Robbie Williams – Come Undone
8. NÄR ÅT DU SENAST: Litet kyckling igår.
9. VAD SA DU SENAST: ”Äh”
10. FAVORITKLÄDER: Har fått dille på korta kjolar, annars jeans…
11. FAVORITCAFÈ: Min caféperiod är long gone…
12. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA : Hmm.. Hade nog gärna varit 23 på 70-talet…
13. SOMMAREN: Jobba, vin, öl, sena kvällar…
14. FISK ELLER BADKRUKA: Bada är inte direkt kul…
15. FAVORITFÄRG: Ingen aning…
16. SAFT ELLER ALKOHOL: Bägge fyller sitt syfte…
17. LÄNGD: 1.67
18. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED: Har fem eller sex stycken i sängen…
19. FAVORITVÄDER: Det beror väl på årstid… En perfekt vinterdag är en kylig, soliga dag med klarblå himmel.
20. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: Mobil (givetvis med täckning!), tändstickor/tändare och en filt.
21. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: Öh… Hellre än bra?
22. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Morgonmänniska.
23. SPARARE ELLER SLÖSARE: Spara, vad är det?
24. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: Ingen aning… Mamma, kanske?
25. GYLLENE REGLEN FÖR DIG: ”Rör inte mina chips!” är en av dem…
26. DET BÄSTA DU VET: Resa, data, shoppa, läsa, skriva…
27. BÄSTA LEKSAK: Bilen, kanske?
28. BÄSTA FILM: Ingen aning, det finns så himla många bra…
29. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Helst inte… *alien-skräck*
30. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK: Kärlek och kärlek… Var nog Daniel hos min första dagmamma, om man nu kan kalla det kärlek; jag var typ tre…
31. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE: Nej, vet inte ens vem det är…
32. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: Japp.
33. TROR DU PÅ MIRAKEL: Njae…
34. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Nej.
35. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: I viss mån…
36. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Hmm… Tror jag alls på pure love? Nej.
37. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: 2-3
38. FRAMTIDSPLANER: Ingen aning…Framtiden är höljd i dunkel.
39. BIO ELLER PROMENAD: Promenad.
40. ÄR DU HÖGER- ELLER VÄNSTERPARTIST: Röstade höger…
41. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Både brillor och linser.
42. TEKNISK ELLER OTEKNISK: Relativt teknisk, tror jag. Egentligen alltså.
43. ÄR DU KITTLIG: Så inihelvete.
44. SNARKAR DU: Ibland, tror jag…
45. STJÄRNTECKEN: Fisk
46. RÄDD FÖR INSEKTER: Halvrädd. De är äckliga.
47. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: Ingen aning…
48. STÖRSTA SVAGHET: Ingen aning.
49. DET ÄR JAG BRA PÅ: Skriva.
50. MUSIKSTIL: Allt möjligt. Verkligen allt möjligt.
51. LYCKOTAL: Vem fan tänker på sånt?
52. FAVORITFILM GENRE: Beror på humör.
53. BÄSTA BOK: Oj… Har läst så många! Kan inte säga!
54. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Haha, snackade om det här om dagen… Ingen aning!
55. FAVORITORD: ”Jamenvafaanliksom” säger jag nog alldeles för ofta.
56. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Chips!!
57. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Hamburgare!
58. SKRIVER DU DAGBOK: Innan jag började LunarStorm-blogga och sedan hamnade på blogspot och till sist här…
59. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: A-ekonomi.
60. NAMNSDAGSDATUM: Februari någon gång och kanske september? Kommer inte ihåg, vem bryr sig?
61. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: Nej, men väl goda vänner… ;)
62. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: ÄR piercad.
63. FÖDELSEDAG: Tjugotredje februari.
64. FAVORITCHIPS: Snälla… Ööh… Estrella Grill, lantchips, no longer groan Pringles eftersom den nya varianten smakar skit.
65. SYNLIGA ÄRR: Orkar inte…
66. DIN BÄSTA VÄN: Inte en aning… Har många goda vänner. Som sagt.
67. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Stökigt.
68. VICKAR DU PÅ STOLEN? Icke.
69. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU: Biologiska? Tre. Icke blodsband? 15.
70. DETTA GÖR MIG ARGAST: Att inte bli lyssnad på, att bli förringad, nedvärderad/kränkt.
71. BÄSTA ÅRSTIDEN: Alla har sin charm…
72. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: En resa, fårskinnstofflor, en ny bil…
73. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Ketchup!
74. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? No way.
75. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I: Höger.
76. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYKTSTOLPE PÅ VINTERN? Öh, ja, givetvis.
77. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Nej, fin tanke, men så är inte verkligheten.
78. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: Tavlor.
79. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: Ingen aning. Svårdefinierat.
80. PASTA, RIS ELLER POTATIS: Pasta.
81. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Haha, skyll er själva! Läkare/ingenjör/tandläkare/jurist eller annat välbetalt yrke! Lång, mörk, inte för tjock, inte för skinny. Snäll, rolig, intelligent, ambitiös, romantisk, spontan, en fantastisk älskare, en bra kock, vinkännare, socialt kompetent, snäll mot barn, snäll mot djur, snygg, uppmärksam, lyhörd, självständig… No need to go on va? Honom hittar jag aldrig…
82. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: Julafton. På födelsedagen får man inget storhelgs-ob om man jobbar.
83. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: Frukost?
84. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Cola light.
85. VAD GÖR DU HELST: Ingen aning…
86. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: Ingen aning.
87. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: Fem halvsyskon.
88. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Nej.
89. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Det är jag och dammråttorna…
90. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT: Katter och pollen. Bland annat. Dumma frågor också.
91. ÄR DU MÖRKRÄDD: Ibland.
92. ÄR DU RELIGÖS: Inte särskilt.
93. TROR DU PÅ ASTROLOGI: Neej…
94. TROR DU PÅ MAGI: Nej.
95. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: Haha, beror på hur man ser det…
96. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: Gympadojor och stövlar.
97. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: Att bli ensam.
98. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Japp.
99. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: Försöker rafsa undan en gång i veckan…
100. OM DU FICK 100KR OM DU ÅT UPP EN CLEMENTIN MED SKALET OCH ALLT, HADE DU GJORT DET DÅ: Öh, nej.
101. HAV ELLER SJÖ: Både och.
102. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: Tror inte det… Nu har jag iofs aldrig varit med om att blodet har sprutat ur en människa, men neej…
103. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Nej, men äter gärna vegetariskt.
104. SALTAR DU PÅ MATEN: Ibland.
105. FAVORITKAKA: Sådana där café cookiees med choklad kanske?
106. KAN DU SJUNGA: Haha, nej!
107. GILLAR DU ATT SJUNGA: Pja…
108. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: Gick på folkhögskola.
109. ÄR DU KÄR: Nix.
110. ANVÄNDER DU DEO: DonnaKaran ”Cashmere Mist”
111. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Piano, cello...
112. HUR GAMMAL ÄR DU: 23.
113. FAVORITBLOMMA: Liljekonvalj.
114. GILLAR DU TECKNAT: Gammalt tecknat, ja.
115. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: Ingen aning, pinsamt nog. Men jag borstar tänderna. Minst två ggr/dag.
116. FAVORITARTIST: Winnerbäck!
117. FAVORITLÅT: Svårt…
118. SKA DU DUSCHA IDAG: Japp. När jag är klar med det här.
119. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: Har inte kollat.
120. KAN DU VISSLA: Absolut.
121. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Japp!
122. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nix.
123. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: Nej, men jag är starkare än folk tror…!
124. BRUKAR DU SOLA: Inte direkt.
125. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: Köper en lyxyacht i Karibien. *DAAH!*
126. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: Hundmänniska insåg jag igår.
127. HÅRFÄRG: Brun.
128. FAVORITDATASPEL: Typ ”Neverwinter Nights”…
129. VAD ANSER DU OM BUSH: Orkar inte bry mig…
130. RÖKER DU: Alldeles för ofta...
131. SNUSAR DU: Det händer…
132. ANVÄNDER DU KNARK: No way!
133. KAFFE ELLER TE: Kaffe.
134. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: Ingen aning…
135. ÄR DU NYTTIG: Nyttig? Moi? What a joke!
136. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: Inte direkt.
137. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITETET: Jag lär nog göra det förr eller senare, men jag tycker inte att det är kul…
138. HATAR DU DIG SJÄLV: Nej, men jag kan tycka att vissa saker jag gör är idiotiska.
139. HAR DU EN BESATTHET: Nej.

140. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: Nope.
141. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: Dum fråga. Lasse, såklart.
148. KILLE ELLER TJEJ: Va?
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Jennifer Aniston är riktigt snygg… Om jag fick se ut som hon vore jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0