The Grudge 2...

...var verkligen crap, trots att jag i början var skitskraj! Tips från coachen: se den inte.

I övrigt en efter omständigheterna riktigt skön dag. Känner mig renare än på länge och är behagligt trött. Löning fredag, vilket är välbehövligt då vinterdäck och "köra runt på folk" tagit knäcken på ekonomin den här månaden. Nå, next one'll hopefully be better och dessutom får jag lön från tre håll den här månaden. "It's been a hard work's month..." Snackade med Oona om att eventuellt haka på tilll Thailand i februari, mars någon gång. Känns skönt att saker börjar röra på sig, och med tanke på att jag slipper betala ngn hyra i slutet på december borde jag palla biljetten. Det visar sig. CSN är inte alltför generösa i december månad...

Ah, "bara" halv två... Litet mer NWN borde huvudet palla. Menar, "är huvudet dumt får kroppen lida" och jag kan inte påstå att jag lider av några egentligt störande krämpor. Dessutom är det söndag och jag kan sova precis hur länge jag vill. *flinar förnöjt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0