Stulen lista...

...från denna blogg.

FÖRSTA:
Riktiga jobb: Gagnefsgården
CD-skivan: Säkert ngn sådan där "Absolute"-samling...
Piercing/tatuering: Haft två piercingar, tog ut den ena, den i tungan, i somras. Tatuera mig skulle jag aldrig göra. Så jävla sunkigt.
Riktiga kärlek: Say what?
Fiende: Hmm... En av tjejerna hos min andra dagmamma. En riktig äckelpotta.

SENASTE:
Biltur: Från ICA tidigare idag.
Kyss: Whoa, can't tell...
Lånebok: Magdalens Graf's "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Har fått kravbrev och en räkning på den. Ännu inte återlämnad.
Film sedd: Amélie från Montmartre. Igen.
Dryck förtärd: Lingondrickan på jobbet. Yäkk.
Mat äten: Två skorpor med smör.
Telefonsamtal: Oona
Skiva spelad: Kaizer's Orchestras "Maestro"
Irritation: På en av gubbarna på jobbet.

JAG:
Vill ha: Alldeles för mycket.
Borde: Träna mer och spara pengar.
Önskar: Se svaret till "vill ha".
Hatar: Se ovan.
Är rädd för: Aliens och vinterkräksjuka. Eller spyor öht.
Hör: Datorn som surrar.
Undrar: Once again: alldeles för mycket.
Ångrar: Men vad faan...
Älskar: Chips. Bland annat. Min Gode Vän. Faktiskt. *vassego, den bjussar jag på: vänner är det bästa och mest unika man kan ha*
Sjunger: Hellre än bra.
Gråter: Inte så ofta som jag borde.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Min blogg är min dagbok.
Jag gillar att laga mat: Inte ensam.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Neej... Tror inte det...

FÖREDRAR:
Gos eller hångel: Gos.
Te eller kaffe: Té, men dricker av ngn outgrundlig anledning mest kaffe...
Mörkt eller ljust öl: Både- och.
Rött eller vitt vin: Se ovan.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG:
Gråtit? Hmm... Tror det. Nej, kanske inte.
Hjälpt någon? Ja, jag har ju jobbat, så...
Köpt något? Mmm.
Gått på bio? Nej
Sagt "jag älskar dig"? Neej. Det har jag inte sagt på ett bra tag, tror jag.
Saknat ett ex? Minst av allt.
Haft ett seriöst samtal? Icke.
Saknat någon? På sitt sätt.
Kramat någon? Om tanterna på jobbet räknas, så ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0