Stressjävel från helvetet...

Idag har inte varit annat än stress. Från fucking början till slut. Hade några timmar på eftermiddagen då jag fick tillfälle att varva ner; a friend in need is a friend in deed, och en God Väns treatment är aldrig fel. Inte ur avslappningssyfte, iaf. ;) Försökte sova en stund sedan, men så började telefonen ringa. Jag AVSKYR telefoner. Faktiskt. Nu är axlarna uppe vid öronen igen och jag har en begynnande huvudvärk som garanterat inte kommer att vara av denna värld... Så snart jag är hemma från all jävla stress ska jag ta mig en grogg. En riktigt, jävla stor. Och somna sött. Hoppas jag.

Den här lovveckan har varit allt annat än ledig. När sjutton ska jag få vila mentalt??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0