Sex med Robbie W...

...tackade jag nej till i natt. På grund av hans utstående öron. Sick-fuck dream. Jag menar, inte skulle jag säga nej till Robbie Williams p.g.a. hans öron?! Please... Hela natten har verkligen varit ett virrvarr av sick-fuckdrömmar... Bland annat om rullskridskoåkning i en vägtunnel utformad som en skateboardramp med vinterväglag... Eller om mitt besök hos Fredrik som precis flyttat ner i en källare där han hade en dubbelsängsmadrass och en takfläkt och ville bli kittlad... *skakar roat på huvudet*

Och så dagens "Skärpning, för faan!": Aftonbladet skriver om en mobbad tjej och jag blir illamående vid tanken på hur vidriga, puckade människor det finns. Skärpning. Samma sak gäller er som för de snorungar som trakasserade läraren. Varför finns det så litet eller ingenting man kan göra?! Och det är vidirgt att se hur lärarna och rektorn hanterar just den där situationen, men just den tjejen; vissa människor borde inte få ha de jobb de har. Öppna ögonen och se, för faan. Bläddrade litet i diskussionsforumet på Aftonbladet för att kolla kommentarerna, och en av de faktiskt smartaste alternativen kom från ngn som kallar sig "stockholmspappan". Han menade bl.a. att 

"För att kommunen ska vakna och ta tag i det här, krävs (tyvärr) att det svider ekonomiskt om de inte gör något.

Jag föreslår att ALLA som haft tanken att boka skidresa eller annat i Funäsdalen avbokar eller bokar i någon annan skidort och samtidigt skriver till kommunen (Härjedalens Kommun) och kräver att de ska agera."

Och smart. Men trist. Att det handlar om pengar och inte människovärde, men sådant är vi väl införstådda med sedan barnsben.

Nu ska jag dricka kaffe innan jag kollar på nya "Desperate Housewives"-avsnittet.

Kommentarer
Postat av: figge

JAg fredrik? :S
Jag vill inte bli kittlad =(...
...sen är det iof ganska kul att ditt undermedvetna föreställer sig mitt boende som i en källare ;D

2006-11-20 @ 14:39:03
URL: http://figgeh.blogspot.com
Postat av: Angelica

Bra inlägg!

2006-11-23 @ 22:18:08
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0