Så jävla dåliga bloggar...

De flesta som bloggar är urusla på att skriva och därmed på att blogga. Då tycker jag faktiskt att det är trist att de som matar in bilder på nya klänningar, frisyrer och häftiga skor typ tjugo gånger per dag ska få så jävla mycket attention. Jealous? Jag? Absolut. Menar, jag kan iaf SKRIVA. Och GÖR det. Jag är fan som Åsnan i "Shrek"; "Pick me!"

Vill jag kolla på kläder, frisyrer, skor eller någons jävla cafébesök/shoppingrunda/arbetsplats/whatever hela dagarna kör jag ett bildsök på Google eller Eniro. Helt enkelt.

Jag älskar den svenska, uppriktiga avundsjukan. Don't we all?

(SÅ FÖRIHELVETE NI YTLIGA MODEBIMBOS TILL BLOGGARE: AVSLUTA VAD NI HÅLLER PÅ MED OCH LÅT MIG FÅ LITET PLATS ISTÄLLET!!)

*pheew!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0