Rödvinsdjävulen...

...skulle kunna ha tagit mig i besittning om inte Oona hjälpt till med flaskan. Så återkommer vi två till samtalsämnet "fetishutstyrsel" vilket påminner mig om att det vore skoj med litet nytt till mellandagarna... (Nu har nog ändå rödvinsdjävulen besatt mig: lutade mig nyss framåt för att kolla att det bara var två "l" i "till"...) Och så funderar jag: what to wear?! Har gått upp i vikt (yep, true...) insåg jag efter att ha ställt mig på mormors våg och väger nu sorgliga 59. Panikträna är vad som gäller, mao. Det ska ner iaf fyra eller fem till jul. Nå, parentes. Grejen är att alla jävla kläder sitter så fint på modellerna medan frågan är hur i helskotta de kommer att passa mig? Och dessutom är jag inte helt hundra på vad jag vill ha på mig heller... Några tolvcentimetersklackar blir det då inte, det är en sak som är säker... Men resten då?? Har en lackkorsett jag gärna kan ha, men nedtill då? Hade mina lår varit mer slimmade hade ett par hotpants i lack funkat, men nu är grejen den att jag ridit i åtta år och därför har lår därefter. Ah, visar sig. Inte löning förrän fredag, och mao inte möjligt att dra kortet på något förrän då... Och be till gudarna att det går snabbt att skicka saker från staterna.

Nu är det dags för... Ja, vad? Slösurfande kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0