Och apropå kassa bloggar....

...så trillade jag över denna blogg; "Öfverklass Nicole" och höll på att skratta ihjäl mig. Författaren till den bloggen borde i sanning få ge ut den hittills bästa parodin på svenska överklassen. *skrattar så tårarna rinner* För att den är fejk, det fattar vem som helst. Till och med öfverklassjäntorna från Öfvre Östermalm. Som en öfverklassväninna till mig en gång sa: de som verkligen har pengar och tillhör överklassen behöver inte hävda sig sådär. Det är bara smaklöst och stilöst. True.

Och just den där bloggen ROAR! All cred to it!

Men GUD så jag skrattade!!

Kommentarer
Postat av: pingulou

Hade jag ägt ett bokförlag, så hade jag sökt upp den där "nicole" på en endaste gång. Klart bästa bloggen på år och dar!! Jag bor på Avenyn, men inte äter jag ost och dricker vin, spelar golf och åker på slottsmiddagar för den sakens skull, nä fyfan jag shoppar på H&M och pillar navel!

2006-11-15 @ 01:35:04
URL: http://pingulou.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0