När jag blir fobisk...

...så får jag inte sova. Och det var riktigt, jävla länge sedan jag blev magsjukenojig, så det var väl på tiden. I synnerhet med tanke på att det är magsjuka på gång på jobbet. (Nu vill jag ha litet cred för att jag faktiskt GÅR till jobbet! Det, du Fredrik, det hade du aldrig trott!!) Har hur som stjälpt i mig en kopp té och insett det jag egentligen redan insett: nej, jag är inte magsjuk idag heller. Punkt och slut och snart får jag gå och lägga mig fastän klockan inte är 03. Det tar sig, God damn it!

I övrigt intet nytt. Lägenhets- eller husjakten fortsätter och jag följer den med spänning. Är inte direkt en sådan som tror på "ödet", men tror ändå att det finns en mening i att de tips jag hittills fått inte lett någonstans alls. Lördag, kanske. Har fått nys om en lägenhet som definitivt skulle kunna vara något, läget till trots, och det skulle funka ekonomiskt. Vet dock att det finns andra intressenter, men ingenting är som bekant omöjligt. Nästan 70 kvadrat till skulle inte sitta helt fel. Då skulle mina böcker få plats och jag skulle kunna läppja på ett glas rött framför den öppna spisen. Hyser hur som inga förväntningar utan romantiserar nog mest nu.

Måste också få till en tripp till sommarstugan med doggsen, vilket är svårt med tanke på hur mycket jobb jag redan nu har pålagt i december. För att inte tala om en del panikplugg som måste göras innan terminen avslutas. Med litet tur kanske jag skulle kunna åka en sväng nu i veckan...

Jaja. Natt nu.

Kommentarer
Postat av: figge

Det ska du ha fett med cred för som dom säger nere på gatan ;)
Bra jobbat Lisa :)

2006-12-01 @ 21:02:56
Postat av: caroline

jag har en väldig fobi för magsjuka och vet hur det känns att bli helt skräckslagen då man hör ett ord om det. Jag tycker verkligen det är jättebra gjort av dig som går till jobbet trots att det går magsjuka

2006-12-11 @ 01:44:40
URL: http://carolinesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0