Man kan...

...blocka människor via deras IP-nummer, precis som man med hjälp av IP-nummer kan polisanmäla folk för typ trakasserier eller innehav av barnporr etc (iaf enligt de flesta communities...) men hur gör man då? Jag menar, för att ta reda på någons IP-nummer och sedan agera därifrån? Herre jösses; saknas det dramatik och problem i människors liv finns det vissa som verkligen gör allt för att skapa det. *suckar trött*

Mamma brukar säga att "Act your age" (vilket jag har jävligt svårt att göra, eller, pja, fan vet, eftersom hon inte sagt det på länge... *funderar*) och det kan driva mig till vansinne. Vaddå "Act your age?!" liksom. Men så, när jag finner mig i situationer där jag klart och tydligt kan agera på två olika sätt, ett som är mycket mer... Haha, ja, säg skojigt då, och ett som är mer vuxet men ack så trist, ja, då märker jag att jag faktiskt väljer det tråkiga sättet enbart för att inte sjunka till samma skabbiga nivå som andra. Nå, eller så kan man helt enkelt se på saker litet från ovan och skratta åt det istället. Ja, jag gör nog det, eftersom ett gott skratt som bekant förlänger livet och jag nu sovit bort för mycket av det idag. *blinkar yrvaket*

Kaffedags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0