Löningsdags = räkningsdags

Och således har jag betalat mina räkningar idag, alltid lika deprimernade, men decemberräkningarna lär ju knappast bli många eftersom det bara blir mobilräkningen och Boxerräkningen. (På vilken de f.ö. lägger på 17 kronor som straff för att man inte betalar via autogiro. Skäms, Boxer.) Har dessutom försökt komma fram till Telias Kundservice som numer anser att röststyrning är mkt bättre än knapptryckningar, vilket man lik förbannat måste använda sig av ändå till sist hos Felia. Jag hoppas innerligt att de spelar in alla som ringer och ska säga vad de vill komma fram till; så som jag gapade åt dem är faktiskt ovanligt, men någon jävla måtta får det vara. Ska det vara så förbaskat svårt att få PRATA med någon MÄNNISKA? Och enligt min väninna måste man numer knappa in nuffror när man ringer SOS Alarm. Skandal. Ibland kan jag faktiskt ge mig fan på att det var bättre förr... Och, en stilla undran; när man ringer olika supporter måste man alltid trycka in sitt personnummer eller kundnummer och avsluta med fyrkant för att efter minst femton minuters väntetid få tala med någon. Varför frågar då den man till sist kopplas fram till ALLTID efter personnummer eller kundnummer? Borde de inte se det på sin dataskärm?! Vansinne...

I övrigt har jag färgat håret idag och det blev helt klart godkänt. Överväger dock att vara litet drastisk och klippa av det, men tvekar. NU är det läggdags efter att ha avverkat vad som kan bli tisdagstv: Ugly Betty och Grey's Anatomy. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0