Illa ställt med fröken...

Det måste det vara om jag sitter och slösurfar på Slitz hemsida. Kan inte ens skylla på att jag är bisexuell. Fråga mig inte varför jag sitter och tittar: de flesta ser faktiskt ganska lika ut. Menar, det var ngt kort på Tutt-Natacha Peyre och en till blond brud, tillsammans, alltså, och jag såg inte skillnad på dem. Tänka bör man då på att Tutt-Natacha till och med varit med i TV och således borde gå att identifiera. Icke. Kanske dags att fota flickor igen, Bingo, men inte sådana som ser identiska ut? Litet variation, please! Apropå ingenting särskilt.

Nu ska jag sova. Och God, så gott jag hade tänkt mig sova!

Kommentarer
Postat av: figge

Photoshop kan göra de mest omaka par till samma mäniskor. *spyr lite på retuscherade kvinnor*
Naturliga kvinnor är de bästa...

2006-11-02 @ 03:15:13
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0