Halloweenfest...

Gick dit en sväng ändå, by request from my friends, och hade trevligare än vad jag trott. En halvliter gin, ouzo, vodka och ngn bacardidrink senare är jag förvånansvärt med i huvudet även om det går segt att skriva. Måste bara få förtälja att jag ikväll fick en av de finaste komplimanger jag någonsin fått, och den tjej som har honom nu må skatta sig lycklig. Verkligen. I could kill for a guy like him. På sitt sätt.

Hade också en mer eller mindre givande BDSM-diskussion med en gammal bekant som också resulterade i en riktigt fin komplimang.

Tilläggas bör att ingen av dessa komplimanger hade med min sexualitet att göra. Kanske därför de blev så fruktansvärt värdefulla. Speciellt med tanke på var jag befinner mig i mig själv...

Och så kvällens "shame on me": jag har stulit. Ja, faktiskt. Jag har stulit. En påse chips. Den ska jag avnjuta i soffan tillsammans med ett eller fler par "Vänner"-avsnitt.

Godnatt. Verkligen godnatt.

(Och så får vi se när telefonen ringer... Jag tippar på runt 03.30... Det visar sig...)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Du måste ju skriva vad det var för komplimang...Blir så nyfiken! :-)

2006-11-05 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0