Göra slut?

Det finns bra göra slut-låtar, eller snarare sådana man lyssnar på innan och efter. Limp Bizkit's "My Way" är en sådan, förslagsvis passande för en dumpning av en kille med jordens största ego. (I could mention a few...)  Vidare är Alanis Morisette's "You oughta know" säkerligast perfekt för den försmådda hustrun/flickvännen efter att karln varit på annat håll och förlustat sig...

Nu ska jag utveckla min show till Queen's "Bohemian Raphsody" som jag påbörjade hemma hos mamma igår till publikens stora förtjusning... Vem sade att jag inte är en teaterapa??

Ikväll är det vin, middag och Idol... Nu ska Cissi ut. Är litet tveksam till vilka som ska finaltävla, men de tre sista kvar måste vara Snygg-Erik, Flisan och Marcus. Annars är ngt fel.

Duschdags nu och sedan städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0