Fuckable...

Hade jag försökt förtränga det så påmins jag ständigt om det. Nej, Lisa, du är inte smart, inte söt, inte trevlig, inte rolig, inte generös, inte omtänksam, inte positiv, ambitiös, flexibel eller vad fan som helst. Inse det. The only thing I'll ever be is fuckable...

Jag är så äckeltrött på karlar. Faktiskt äcklar de mig och jag kan inte stå ut med att träffa någon av mina misstag. Då om någonsin blir jag äcklad av mig själv. Vidrigt, vidrigt, vidrigt. Verkligen vidrigt.

Jag vet att jag är så jävla pubertal men det är så över inuti och jag vet inte hur jag ska hantera det. Sova är verkligen det enda jag kan tänka mig. Har verkligen fuckat upp allt jag inte borde ha fuckat upp. Typ skolan. Och nu äcklas jag och skäms för mycket för mig själv för att gå dit. Jag är en jävla flopp, jag vet. Det går inte en dag utan att jag blir påmind om det.

Läggdags? Maybe. Eller hetsdrickning av julmust dock inte light eftersom det var mormor som köpte den åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0