Fröken goes groupie...

Jag tror faktiskt att jag blev litet förälskad när Snygg-Erik framträdde med Gnarls Barkley's (?) "Crazy" på "Idol" ikväll. Wow, heavenly mother on earth. Och inte för att han är snygg-snygg, utan för att... Ja... Wow, helt enkelt. Talangfullt och coolt som fan. Så vill han gå på en helt asexuell dejt, spela TP eller nåt sånt så är han välkommen att höra av sig. Amen. ;)

Tog tag i julklappsshoppingen idag och var klar på inte ens två timmar. Sådant är inte tur; det är skicklighet. In deed. Imorgon börjar "the two hell-days" med jobb 6.55 till 16.40 för att sedan jobba på Bolanche mellan 22 och 02.30. Minst. Söndagen fortsätter i samma andra med ett kvällspass. Puh! Dock blir det pengar... *ler förnöjt*

Och så började jag och Oona snudda vid ämnet "hur var våra tonår" osv och kom fram till att vi nog inte kan ha varit så jävliga trots allt.

Nu sängdags. Verkligen sängdags. Det har varit en jävla lång dag...

Kommentarer
Postat av: Blue

MmmmmMmmm håller med... jag tycker också att han var helt fenomenal i den låten. WoW liksom.

2006-11-24 @ 23:12:50
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0