Cityakuten...

...är nog faktiskt en av de bättre serierna som finns. Vad detta grundar sig på? Nämligen det faktum att den roar mig trots att jag missat flera säsonger. En ultimat serie, troligast på flera sätt: följer man den får man säkert ut mkt mer av den, men gör man som jag kan man iaf kika på alla olyckor de tar hand om.

Är relativt fucked up i huvudet idag: usel på att formulera och strukturera. Tror pluggandet idag raderade resten av min förmåga att fokusera. Trött som fan och fundrar på att krypa i säng. Insåg i eftermiddags att det är december snart, vilket innebär jävla julklappsköp. "Vad vill du ha då, lillebror, jaha, en ny dator, nej, det har jag inte råd att ge dig... Annars då? Jahaja, ett nytt grafikkort, för i helvete tror du att jag är gjord av pengar??" Typ. Tack och lov jobbar jag 11-30-20.30 på julafton och kan således bara kika in till familjen på förmiddagen. Kvällen får bli hemma hos mig. Jag och mitt vin. Typ. Och det där var inte menat att låta alkoholiserat. Jag tänkte det mest soft.

Ah, by the way åker jag ut ur lägenheten nu. Bye bye till den första januari. Jag VET att hon är i sin fulla rätt att göra såhär, men jävla pubbeungar (tack Linda Skugge för det uttrycket...) som ska dra andra med sig i sin skit. Nog för att jag är velig själv men inte fan skulle jag göra som hon precis har gjort. Nå, jag packar väl ihop allt då. För elfte gången på tio år. Amen. Det ironiska med det hela är att hon får tillbaka lägenheten i januari och sticker från Sverige två månader senare. Tänk till, människa, tänk till, och spara de drygt 5000 kronorna till din jävla resa istället!

Och fanimej aldrig får man vara nöjd med något whatsoever. Ge fan i att bara klanka ner på mig och gnälla på mig hela tiden. Det gör jag så bra själv. Passar det er inte så fuck off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0