Blodigt hungrig...

...i den svenska översättningen. *fnissar* Vaknade med en sjuk ingivelse imorse: jag ska spela Neverwinter Nights. Vilket jag således gjorde. Kom efter bara några minuter på att "men vänta, finns det inte en tvåa??" och var tvungen att kika TPB... Yep. Mycket riktigt. Så medan jag väntar på en tvåa kör jag my beloved etta. *ler förnöjt*

Och varför tar det mycket längre tid att koka ris än snabbmakaroner? Och varför är jag så duktig på att översalta? Och varför är det så himla långt kvar till pengar trillar in på kontot? *suckar litet* Och varför är jag så sjukt sugen på Estrellas lättsaltade? That's new...

Nu ska jag kika på det där jämrans riset igen. Måste äta innan jag fortsätter mitt spelande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0