Bakfylla = faktum

Och igen får jag svaret. Eller rättare sagt skapar jag mig svaret. 1) Sanningen finns inte i botten på flaskan. Inte heller i botten på flaskorna. 2) Varannan vatten är nog en bra grej att köra med. 3) Sprit = bättre fylla, kräkbakfylla. Fy faan.

Och nu är jag vrålhungrigast på allt möjligt. Idag kan i sanning bli en hetsätardag med tanke på allt jag hittills kunnat tänka mig äta. Men faktiskt inte bara fet, flottig mat. Är sjukt sugen på lax, på fiskpinnar, på champinjoner, på ris, på kyckling... Ja, och så pizza då. Of course.

Och så vet jag igen varför jag inte gillar att dricka för mycket. Tittar jag mig i spegeln ser jag svaret. Trots att jag har duschat. Nu ska jag bli vuxen och inte dricka något alls efter 23. (Titta, nu har jag flyttat bak sluta dricka-gränsen... Makalöst!)

Hämta Micke med unge om en timme. Undrar vad jag ska äta fram till dess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0