Åh hjälp...

Det är några stycken "åh hjälp" ikväll: för det första "åh hjälp" vad gäller väntan på "Desperate Housewives" säsong 3, avsnitt 8 som inte finns på nätet förrän imorgon. Innan jag gråter hejdlöst i femton, tjugo minuter till en TV-serie ska det mycket till, och trust me: det sjunde avsnittet var verkligen en killer.

Det andra "åh hjälp" rör ödets ironi: när man minst anar det dyker gamla, pja, inte spöken kanske, men väl skuggor, from the past upp... (Jaa, jag har kollat för mkt på "Desperate Housewives" lately...) Och till råga på allt när jag frågade min Gode Vän om han hade hört av flickan i fråga sedan när det nu var. *skakar leende på huvudet*

Kvällens tredje "åh hjälp" skulle jag kunna skriva en längre utläggning om, men nöjer mig med att påpeka att bara för att fruntimmer blir vuxna innebär de inte att de beter sig vuxet. Visst kan man make a statement, men man kan göra det med finess: inte på ett trashigt, billigt sätt som bara säger mer om den människans mer eller troligen mindre värdefulla egenskaper.

Så slutligen det sista "åh hjälp":et för kvällen: jag har hetsätit Pringles och önskar än en gång att jag kunde komma över min spyfobi och helt enkelt bara kräkas upp skiten. Har jag väl börjat äta, skit samma vad det är, så kan jag inte sluta. Jag skulle helt enkelt gett fan i att äta idag. Hade inte ätit sedan i fredags, tror jag, vilket var perfekt, men nu sabbade jag det. Pucko pucko pucko.

Hjälp! ;)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Har du helt ärligt spyfobi eller var det bara något du slängde ur dig?

2006-11-14 @ 13:49:41
URL: http://jujubeads.blogg.se
Postat av: Jojjo

Hmm såg nu att ja, det är du tydligen! Medlem på SME?

2006-11-14 @ 13:51:23
URL: http://jujubeads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0