A minor problem...

...has occured och det uttalas lättast "bostadsproblem" eftersom tjejen jag hyr av efter knappt en månad har ångrat sig och vill ha tillbaka sin lägenhet. Tjo hej and never again hyra i andra hand av någon som inte passerat iaf 25... Det blir således elfte gången på nio år med flyttpackning. Fint det. Eller inte. Visst, det är en risk att ta när man hyr i andra hand, men knappt en månad? Give me a break! Jag menar, då borde man kanske inte ens ha hyrt ut skiten från första början. Det är bara att börja packa ner allt jag packat upp och hämta tillbaka kartongerna jag nyss lämpat av hos min mor. Irrationellt kanske, men jag blir svinsur. Och extrairriterad blir jag när tjejen ifråga inte ens kan ringa själv och berätta läget utan skickar sin mor att göra det. Pinsamt och väx upp. Riktigt pinsamt.

Så nu måste jag söka bostad på nytt. Frågan är bara om detta är ngn slags hint om att jag ska ta mig härifrån ändå? Jag vet inte riktigt... Och vart? Är så jävla less på det här. Så riktigt jävla less att jag saknar ord. Nu ska jag bara komma på om jag har några trådar att dra i...

Kommentarer
Postat av: figge

Det var jävligt omoget... well... är det svårt att få tag i ett förstahandskontrakt i Gagnef?

2006-11-06 @ 20:05:05
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0