Två från Nathalie...

två bra band: Lasse W (om han räknas) och... hm... Sigur Rós.
två bra filmer: "En geishas memoarer" och "Jerusalem"
två bra tv-program: "Vänner" och "Uppdrag: Granskning"
två snälla personer: De flesta jag känner är snälla...
två roliga städer: London & någon annanstans...
två bästa klädesplaggen: Jeans och linne.
två bästa egenskaperna hos dig: Omtänksam, verbal...
två sämsta egenskaperna hos dig: Svårt att säga nej, överanalytisk...
två snyggaste kändisarna: Scarlett Johanson och Mikael Tornving.
två personer du alltid ringer till: Hanna och Sofia, tror jag...
två personer du skriver brev till: Jag skriver aldrig brev, bara mail, om ens det...
två roliga ämnen i skolan: Religion och samhäll/historia
två goda snabba maträtter: Färdiggrillad kyckling, köttfärssås...
två saker du jättegärna vill ha: Körkortshelvetet och nya skor...
två saker du ska göra denna helgen: Jobba och äta.



Nu drar jag till Falun. Om sisådär sex timmar är jag antingen glad eller ledsen. Eller för att uttrycka det som jag gjorde till J: "Om jag klarar det ska jag dricka vin. Om jag inte klarar det måste jag grogga på vodka och Sprite eftersom det är det vidrigaste som finns..."

Det visar sig. Håll tummarna ändå.

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh min kvinna. jag längtar efter dig som FAN. ses vi i falun i sommar? kram/nathalie

2006-06-12 @ 16:26:37
URL: http://tea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0