Ny Nathalie-lista...

CURRENT CLOTHING: Jeansshorts, blå- och vitrandig tröja.
CURRENT MOOD: Pirrig.
CURRENT HAIR: Tillbakadraget med ett diadem.
CURRENT ANNOYANCE: Att mormor tvättar mina kläder och därmed tappar bort/sabbar dem.
CURRENT SMELL: Sömn och min parfym som heter typ Tendenza...
CURRENT THING YOU OUGHT TO BE DOING: Kolla upp ställen att låsa upp mobiler på.
CURRENT JEWLERY: Mina två piercingar, ett halsband.
CURRENT BOOK: Efter körkortsteorin har jag inte öppnat en bok, pinsamt nog. Jo, en "Tvillingarna på Sweet Valley High" när jag försökte sova igår på dagen...
CURRENT REFRESHMENT: Gagnefsvatten.
CURRENT WORD: Sova.
CURRENT CRUSH: Lär nog vara J...
CURRENT FAVORITE CELEBRITY: Ingen aning...
CURRENT LONGING: Kaffe med Hanna.
CURRENT MUSIC: Schlager!
CURRENT WISH: Kärlek och respekt, även om jag har det...
CURRENT MAKE-UP: Make-up? Moi? Jag är alltid snygg au naturelle!
CURRENT REGRET: Att min lakrits är kvar hos J...
CURRENT DESKTOP PICTURE: Windows XP Professional
CURRENT AMUSEMENT: Meningslöst surfande...
CURRENT OBSESSION: Är cepetörstig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0