Litet smått och gott...

Hade en speciell midsommarafton lär jag säga, men på sitt sätt oförglömlig vad nu det ska innebära. Dagen efter spenderades dock som en riktig dagen efter ska: på soffan, framför TV:n, med skräpmat, chips och cola. Fotboll, givetvis, och jag visste på förhand att vårat för i år riktigt taskiga landslag inte skulle palla det där. Nåja. Fortsatte sedan med "Saw"-filmerna, men somnde tyvärr på tvåan. (Vilken säkerligen var bättre än ettan, det verkade då så...)

Har insett att juli månad blir den ekonomiskt sett mest kämpiga, med körlektioner, räkningar och alldeles för litet lön från majjobbet. One has to survive, I guess.

I övrigt intet nytt, ska jag säga... Skulle behöva åka till Örebro och hämta räkningar, men har inte någon som helst tid till det. Måste också säga upp bredband och telefon samt avsluta min hemförsäkring eller hur man nu gör... Vad som sker till hösten vette fan, men det blir inget Örebro iaf. Så mycket är säkert.

Egentligen vet jag inte ett skit om framtiden, men jag har någon slags obehagskänsla i magen som jag inte haft på bra länge. Ah, jag får se... Det finns inte mkt annat att göra än att hoppas på att allt löser sig till slut. Typ. Jobbdags nu snart.

Kommentarer
Postat av: figge

Saw I är bättre, dock bjuder tvåan på en del intressanta "Twists". Ettan är mer härligt klaustrofobisk, medans tvåan känns ibland som ett avsnitt ur Bigbrother...

2006-06-27 @ 02:41:49
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0