Första gången och litet hybris...

Jag plockade ihop allt och stackhit istället. Nu ska jag kunna länka till saker och därmed vara så nöjd, så nöjd. Att jag sedan fattar det här mycket bättre än blogger är bara ett plus. *moahahaha*

Och så ska jag skriva typ http://bloggkartan.se/registrera/17529/oerebro/ och testa om det funkar... Mycket att tänka på nu...

Vidare ska jag ta kvällskurser i HTML eftersom det verkligen suger att inte fatta ett jota av detta...

Så ska jag länka till http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=607601 och SNÄLLA läs det om Japan 1936. Jag tycker det är humor i stil med "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk." Japanerna är verkligen överallt...

Trist match igår, btw. Som Mickes lille Jeppson sa: "Jag sviker er, Sverige". Det kändes nästan så, va? Och så Paraguays självmål; stackarna. Snacka om att helt oförtjänt ge England poäng...

Att blogga samtidigt som man pratar i telefon funkar inte. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0