Att återställa vätskebalansen...

Så mycket vatten som jag stjälpt i mig sedan mina spyattacker i lördags natt var det länge sedan jag gjorde. På något sätt kändes det litet som att jag inte gjorde stort mycket mer än drack vatten igår. Och kollade på film. Och åt lakrits liksom jag aldrig sett lakrits innan.

Jag vet inte varför, men jag mår alldeles för bra för att skriva något. SÅ sjukt. Den här sommaren har hittills bjussat på jordens twist och jag njuter för fulla muggar av att det luktar så vansinnigt gott på min axel efter att jag blivit kramad och han har gått och jag blir till något helt obeskrivligt... äh. Jag vet fasen i mig inte. Men det är så otroligt skönt. Och imorse åkte karln norrut igen för några dagar, men det är skönt att längta också. Och helt allvarligt talat skönt att lita på också. Sick-fuck me, jag vet. How naive of me, jag vet. Men det här får kosta precis vad det kosta vill.

Fisk och äggsåsdags, tror jag. Imorgon ska jag justera i mitt körschema inför uppkörningen. Mamma tror att jag kommer klara det eftersom det blev "rätt" dag enligt henne. Litet av en ödets nyck, menar hon. Jag vet inte... Det enda jag vet är att om jag klarar det ska jag få dricka champagne på kvällen. Och känna mig om inte riktigt vuxen så i alla fall på gång.

Och mysko nog är jag ledig hela midsommarhelgen. Amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0