Tre älskarinnor, en fru och tre ungar...

...är vad den här mannen håller sig med. Och barnen har han inte enbart med frun sin... Det är sådant här jag bara gapar över, småroad och på samma gång med viss skräck. Jag menar, karln skriver " '...' Jag har lurat i henne att jag är en högt uppsatt man inom brandlarms-branschen och måste resa mycket i mitt jobb. Egentligen är jag arbetslös och tillbringar massor med tid med mina älskarinnor." Hmm, okeej... Det är då lustigt hur litet folk egentligen vet om sin partner. Ah, folk får göra bäst fan de vill, helt enkelt. Jag fnittrar mest åt dem, men undrar samtidigt varför polymänniskor, typ de i den här artikeln eller de jag såg på Outsiders för jättelänge sedan måste se ut på ett visst sätt. Litet "nu virar vi sjalen några varv runt huvudet, den är så vacker, titta alla blommor... och så ska vi dricka örtté, handla kläder på UFF och älska varandra och världen..." Fördomar? Jag? Var kan någon få något sådant från... *hrrm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0