Too much work...

...and no fun makes me a dull girl. Var nu det lätt modifierade citatet kommer från. Är det inte "The Shining", tro? Nå, jag är inte säker...

Börjar blir allt mer illamående över mitt Bolanche-jobb; kort och gott en drös fulla drägg som helt tappat mänskliga drag och blivit så besatta av de småslantar de spelar för att det växer sedlar ur öronen på dem och de spottar mynt istället för ord. AVSKYR det! Och alltid ska det tjafsas om något, precis vad fan som helst. I've had it. Ja, om det inte vore för mitt "efter jobbet-span" som jag inte kommer att få träffa lika ofta om jag slutar jobba lördagsnätter på Bolanche. Kalla mig knäpp, men det har på sätt och vis gjort alla de där helvetiska kvällarna värda att genomlida. Får se om jag kan ta mod till mig och ringa chefen för att meddela att jag slutar. Med omedelbar verkan, eftersom jag faktiskt inte skrivit på något anställningsbevis.

Nu ska jag in i duschen och sedan kuta till jobbet. Med litet tur kommer jag nog upp i en halvtid den här månaden också. Det fattas så få timmar... *ler*

Och, vad jag hade på mig igår? Inget märkvärdigt. Vit skjorta, svart väst, svarta stay-up's, svarta hotpants typ, svarta högklackade stövlar och ett rött diadem. Inget speciellt alls. :)

Kommentarer
Postat av: Musiker

ouch! - med den utstyrseln kunde jag gärna följt dig till dörren ;-)
Men...nu blev det ingen kväll vid spelbordet...

2006-12-10 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0