Nattöppet...

...är just vad det är här, och om sex och en halv timme ska jag upp till jobbet. Lysande. Sitter dessutom med en enorm längtan efter färskpressad apelsinjuice. Herrens vägar äro outgrundliga, eller vad det nu heter... Apropå apelsinjuice, that is. *skrattar*

Har haft en mycket... Pja... Annorlunda dag, om man kan kalla det så. Inte på något vis oangenäm, snarare förvånansvärt skön och nästintill lättjefylld. Ovanligt men absolut inget att tacka nej till. Verkligen inte. Bokade hotellrummen inför Malmö-trippen, och det blev faktiskt två rumsbokningar, till min stora förtjusan, så jag hoppas verkligen att en av delarna i sällskapet kan ta sig möjlighet att åka med. In deed hoppas.

Annars snurrar det riktigt jävla fort i huvudet på mig. Många, många tankar och riktigt hög fart. Antar att det är bra; då vet jag i alla fall att jag lever, andas och känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0