Med tre timmar sömn...

...i ryggsäcken beger jag mig till jobbet för att återvända hem omkring 16. Då blir det ett försök till en tripp mot Kretsloppscentralen och sedan städning. Inte särskilt upphetsande men verkligen något som måste göras. Det känns för övrigt litet som att någon sparkat mig i ryggen under natten. Illa sparkat, också. För en gångs skull har jag käkat värktabletter till frukost. Och nu skulle jag nästan kunna mörda för att få tillbaka mina glasögon. Är mer än lovligt trött på det här. Nå, jag har iaf god matlåda och det är alltid något att se fram mot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huja inte kul att jobba med så lite sömn. Vet dock hur det känns, då jag har råkat ut för det själv ngr gånger.
*suck*

2006-12-08 @ 17:11:07
Postat av: Nicke

Huja inte kul att jobba med så lite sömn. Vet dock hur det känns, då jag har råkat ut för det själv ngr gånger.
*suck*

2006-12-08 @ 17:11:24
URL: http://blogg.klixklax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0