Korttidssömn...

Skulle ta en tidig kväll igår, men ack, så jag bedrog mig! Började läsa på Camilla Läckbergs "Stenuggaren" i söndags natt och kunde faktiskt inte motstå att läsa färdigt den innan jag somnade igår. Således blev klockan kring 02 och jag har börjat uppskatta snooze-funktionen på mobilen allt mer, märker jag. Nu dyker snart kaffegästerna (läs: flytthjälpen) upp, så jag antar att det vore en fin gest av mig att ha kaffet klart. *skrattar*

Och så till dagens i-landsproblem: ska jag plocka med datorn nu eller ej?! Gör jag det, har jag inget bredband förrän nästa torsdag och jag vet inte om bloggberoende Lisa klarar av det. Å andra sidan vore det jättebra eftersom jag då kunde fokusera på inflyttande samt bränning av alla filmer jag skjutit upp på framtiden.

Tips mottages tacksammast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0