Idolfinal and no crying...

I vanliga fall brukar sådana där "avgörande scener" få mig att hulka hysteriskt i soffan, sådär så chipssmulorna flyger ur munnen, men idag var det ett platt "jaha". Det säger en hel del om årets nivå. 

Kvällens påpekanden: Erik var lysande. Älskar verkligen när han klämmer i från tårna. Wow. Markus goes Coldplay var ruggigt. Och falskt. Och pipande. Must I go on? Agnes, snälla värld, vad sjutton hade de spökat ut henne i? Och häftigt, flicka lilla, du har skrivit en låt. Jag ska imponera i år och skriva julrim på varje jävla julklapp jag köpt. Det är precis lika ballt. Sebbe, vidare, sedan när blev han Peter Jöbacks look-alike? Nog för att det såg så bra ut det bara kunde bli, men nja. Det var FÖR mkt Jöback. Även om både Sebbe och Jöback gör schysst musik, tror jag. Och Darin, vad sjutton hade han för kedja mellan benen?! Har han drabbats av akut hängpung och måste hålla den på plats?!

Nåja, bättre lycka nästa år. "Idol 2006" hade ett riktigt dåligt startfält med få undantag. Faktiskt.

Nu ska jag dricka upp min cider och imorgon är det lägenhetstitt. Spännande och det kan gå precis hur det vill.

Kommentarer
Postat av: figge

Det var bättre förr! Jag saknar darin!

2006-12-02 @ 03:20:02
URL: http://figgeh.blogspot.com
Postat av: Maja

Det är såklart att Markus skulle vinna, vad talar du om kvinna. Desutom är han både manligare och snyggare hehe.

2006-12-02 @ 14:33:16
URL: http://hasselmusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0