En hyacint åt fröken...

Jag vaknade med ett sjujävla driv i kroppen idag. Det är i sanning dags att ta tag i den städning jag försökt se förbi i snart två veckor, och då blir också mitt mission att införskaffa en hyacint. På söndag är det första advent och av någon lustig anledning hjälper Rosie Thomas mig att känna julstämning. Kanske inte sådär amerikanskt överpyntat och puttinuttigt men tillräckligt svenskt för att vara jag. Måste hämta adventsljusstakarna hos mamma också, får ta det i samma veva som jag dumpar av en kartong böcker och därmed är ett steg närmare utflyttning. Och jag känner mig SÅ manad. Eller not.

Nu är det dock kaffedags. Idag blev det visst sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0